Bénéficiez d'une remise de 1% supplémentaire pour toute commande passée sur le web
Navigation
Taal
Levering
Bestellingen die via onze website (www.debrysa.be) geplaatst werden, kunnen enkel worden geleverd in de volgende landen; België, Nederland en Luxemburg. Voor alle andere landen, moet een offerte worden gedaan via e-mail met de referentie van de gewenste producten. Een aanbod wordt verstuurd met de transportkosten en de gemiddelde levertijd. De goederen worden vervoerd op risico van de verkoper tot de levering van de goederen op het afleveradres dat aangegeven is door de koper. Vanaf dat moment is de koper verantwoordelijk voor alle risico's. De vertraging in de levering kan in geen geval leiden tot de annulering van de bestelling.
Levering binnen 1-2 werkdagen na verzending. In geval van afwezigheid: U was afwezig toen onze chauffeur zich bij u thuis meldde? In dit geval zal u in uw brievenbus een kaart met een tracking-nummer van uw bestelling vinden, of de vermelding dat uw pakket bij uw buren werd afgeleverd. Als dit niet het geval is, zal het vakje met onze leveringkeuze aangekruist staan: een DHL Parcelshop in uw buurt of een nieuwe levering aan huis op de volgende werkdag. Op de website van de leveringdienst kunt u een andere optie voor de levering kiezen. Voer het tracking-nummer van uw zending en uw postcode in en maak uw keuze vóór 22.30 uur. Haal uw pakket in een andere DHL Parcelshop. Wilt u uw pakket afhalen in een andere DHL Parcelshop? U kunt kiezen uit vijf DHL Parcelshops in de buurt van het oorspronkelijke verzendadres. Wanneer uw pakket voor u klaar ligt in het DHL Parcelshop van uw keuze, krijgt u een bericht via e-mail. Het plannen van een nieuwe levering aan huis. Kies deze optie als u een nieuw levering thuis wenst binnen 7 kalenderdagen. Geef de dag van uw keuze aan. Indien beschikbaar, kunt u ook kiezen voor een levering 's avonds of op zaterdag.
We doen al het mogelijke om de leveringstermijnen na te komen en we geven geen vergoeding voor vertraging.
Ontvangst van de bestelling
De klant is verantwoordelijk voor de ontvangst en het nakijken van de bestelling. Hij/zij moet een missend of beschadigd artikel aan de leverdienst melden. De klant moet ons bedrijf hiervan zo snel mogelijk op de hoogte houden. Indien dit niet gebeurt, kunnen we geen aanspraak maken op onze rechten bij het transportbedrijf dat voor de levering verantwoordelijk is, en heeft de koper geen recht op vergoeding voor dit ongemak.